Na chóre je v drevenom hracom stole jednomanuálový syntetizér značky Roland JX – 3P. Predtým tam bol dvojmanuálový syntetizér značky Vermona, ktorý je v súčasnosti vyhodený na plavákovom mechu vo vedľajšej miestnosti chóru. Na čelnej doske hracieho stola vpravo sú dve drevené vysústružené registrové manubriá na vyťahovanie. Označené sú na bielych kruhových terčíkoch: Oktavbas 8´, Subbas 16´. Zapínajú dva píšťalové registre umiestnené na vzdušnici v podveží kostola. Píšťaly Oktávbasu 8´ stoja v prospekte (17 otvorených cylindrických zinkových píšťal), drevené kryté píšťaly Subbasu 16´ sú umiestnené za prospektom. Hracia aj registrová traktúra pedálu sú určite mechanické (hracia traktúra je abstraktová). Vzdušnica je asi zásuvková, ale nedalo sa to presne zistiť, nakoľko priestor kde sa vzdušnica nachádza je prístupný len po vybratí prospektových píšťal.
Pedál má plavákový mech (bez čerpacieho mecha) a elektrické čerpadlo vzduchu, ktoré sú umiestnené vo vedľajšej miestnosti chóru. Je ťažké posúdiť či pedál je pozostatkom pôvodného píšťalového organa, alebo bol pridaný k syntetizéru. V nízkej skrini umiestnenej v zábradlí chóru a na priečelí zdobenej zinkovými píšťalami sa nachádza reproduktor syntetizéra. V tejto skrini sa však pradepodobne nikdy píšťalový organ nenachádzal (nízka svetlá výška).
Hrací stôl má pedálovú klaviatúru s nezvyklým klávesovým rozsahom C – b (23 klávesov). Klávesy sú rovnobežné, v jednej výškovej rovine. Tónový rozsah pedálu je C – H, ďalej repetuje. Kvôli defektom v hracej traktúre pedálu (po stlačení niektorých klávesov sa ozvú naraz dva tóny) sa tento nepoužíva.