Organ stojí na bočnej empore. V súčasnosti je nefunkčný, ale má zachovalý a takmer kompletný píšťaľový fond. Pozoruhodná je čierna a zlatá polychrómia prospektových píšťal
1697, neznámy organár – novostavba
Organ dal postaviť levočský obchodník Ján Ujházi.
1707, neznámy organár – premiestnenie nástroja
Premiestnenie do novšieho dreveného kostola a následné rozšírenie a celková renovácia. Organ bol spojený s oltárom a hrací pult mal vstavaný do zadnej steny skrine. V tom období bol viacráz opravovaný a čiastočne prestavaný.
1744, Vavrinec Čajkovský – oprava
Oprava mechov.
1769, Martin Podkonický – úprava
Vytvoril samostatnú vzdušnicu pre register Manual-Subbas, ktorý presunul do pedála.
1801, Jakub Kacvínsky – oprava
1837, Andrej Zimmer – prestavba
Organ bol opäť premiestnený (presťahovaný), tentoraz už do novovybudovaného chrámu, kde sa nachádza do súčasnosti. Pri tej príležitosti prebehla prestavba a rozšírenie organa: dispozičné zmeny (nová vzdušnica pre Violon 16´ a Octavbass 8´, píšťaly registra Subbas 16´ zrezané na 10 2/3´, dobudovaný manuálový register Gemshorn 8´), nový samostatne stojaci hrací stôl, mechanika a sústava štyroch klinových mechov. Pre šírku pribudovanej pedálovej vzdušnice bolo jadro pôvodnej organovej skrine rozšírené o postranné polia.
1869, Ján Stanzer – oprava
1886, Friedrich Weigle – oprava
1932, Rieger – oprava
Organ po niekoľkých predchádzajúcich opravách slúžil až do tohto roku. Cirkevný zbor si vtedy zadovážil nový 29-registrový organ z továrne Rieger. Starý organ dal opraviť a preniesť na bočnú emporu, kde stojí dodnes.
Prieskum: Marek Cepko